ياكريمستان ياكريمستان .

ياكريمستان

توليد كننده ي درب هاي آهني

توليد كننده ي درب هاي آهني

 

ساخت درب حياط ويلايي پاركينگي هم مانند ساخت انواع درب هاي فرفورژه در زمان هاي قديم به طرق مختلفي انجام مي شده است. زماني كه فلزات را درون كوره هايي مي ريختند تا آب شوند، با درآوردن آن ها و كوبيدن اين نوع فلزات مقاومت و خشكي آن ها كمتر مي شد و در نهايت امكان جلادهي در آن ها فراهم مي شده است.

در نهايت افرادي كه در اين زمينه فعاليت مي كنند قادر بودند تا نقش هاي پرپيچ و خمي روي آن ها پياده كنند. كه از جمله آنها مي توان به طراحي هاي اسليمي اشاره كرد. در نهايت، فلزاتي كه گرام قيمت بودند به آساني بازسازي و به هم متصل مي شدند كه با تغيير شكل آن ها در واقع درب پاركينگ از آن ها ساخته مي شد. شايد در گذشته مانند امروز در ساخت اين نوع درب ها تنوع وجود نداشته است.

اما امروزه با تكنولوژي هاي پيشرفته اي كه در اين زمينه وجود دارد، انواع درب ويلايي فرفورژه در طرح ها و رنگ هاي مختلف ساخته مي شود و به شما اين امكان را ميدهد كه طراحي هاي مختلفي براي خود داشته باشيد.

انواع درب سي ان سي ( ليزري )

 

همانطور كه مطلع هستيد، صنعت نرده سازي در ايران پيشرفت بسيار زيادي داشته است و به يك صنعت مجزا تبديل شده است كه به صنعت توليد گل نرده و همچنين درب هاي فرفورژه ويلايي معروف است. اين صنعت در ايران پيشينه اي قديمي دارد. در زماني هاي قديم با ريخته گري و همچنين شكل دادن به آهن انواع درب ها از جمله درب آهني برش ليزري ساخته مي شد اما امروزه اين كار توسط كارگاه ها و كارخانه هاي بزرگ صنعتي انجام مي شود. در زمان هاي گذشته براي اينكه بتوانند درب هاي حياطي فرفورژه را بسازند ابتدا ميله هاي آهني را در كوره هاي بزرگي قرار مي دادند تا آب شوند و گداخته شوند. اين كار براي ساخت درب هاي ويلايي هم انجام مي شود.

ساخت و توليد سايبان سقف پاركينگ و سايبان حياط

 

ساخت و توليد سردرب حياط ويلايي امروزه توسعه بسيار گسترده اي يافته اند. توليدكنندگان

به علت ويژگي هاي منحصر به فرد سايبان سقف پاركينگ درب ليزري رو به توليد عمده آن ها آورده اند . تا در صورتي

كه بخواهيد از يك سايبان با تكنولوژي بروز دنيا به منظور نورگير بودن يا ايجاد سايبان براي باران و برف و مصارف مختلف استفاده نماييد،

بتوانيد با رفتن در دفترهاي توليدي آن ها تنوع طرح هاي جديد سايبان حياط ويلايي را مشاهده كرده . به منظور خريد آن ها با كارشناسان مشورت هاي لازم را صورت داده . و محصول مورد نظر خود را خريداري كرده و از آن نهايت بهره و استفاده ببريد را ببريد.

نكته قابل توجهي كه بايد توجه كنيد :

ذكر اين مسئله است كه معمولا سازه هاي فلزي اين نوع از سايبان ها به صورت شيبدار يا قوسي مي باشد .

 

سايبان سر درب ورودي خانه مسكوني

 

ورق هاي نشكن و ضد ضربه سايبان فرفورژه سقف سردرب حياط برابر اشعه ماوراء بنفش از خود استقامت بسيار بالايي را نشان مي دهند.

كه اين ويژگي هاي منحصر بفرد لحظه توليد و ساخت اين مدل از سايبان هاي سر درب رعايت مي گردند. ساخت و طراحي اين گونه از سايبان ها به گونه اي بوده است . كه بسيار زخيم بوده و ميزان بسيار كمي از نور را از خود عبور مي دهند. پوشش طراحي شده در سايبان سر درب فرفورژه نيز خيال شما را تا ساليان سال آسوده

خاطر نگه مي دارد. چرا كه دوام و ماندگاري آن ها بسيار بالا مي باشند.

اين گونه از سايبان ها از استحكام و ايمني بسيار بالايي بهره مند هستند.

آمارها خود نمايانگر اين مسئله است كه مقاومت ضربه اي سايبان سر درب ۲۵۰ برابر شيشه مي باشد و از ضخامت بسيار بالايي بهره مند مي باشد.

براي مشاوره با كارشناسان حفاظ سازه در تماس باشيد.

 

منبع : خبرگزاري آفتاب انلاين


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ دى ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۰۵:۴۷ توسط:sam موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :